کد خبر: 292314
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
پوستر نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» منتشر شد

پوستر نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» به کارگردانی رامین کهن از تازه‌ترین اثر نمایشی در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر ‌شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسندگی دو اثرِ کوتاه «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» که در یک سانس با هم به نمایش گذاشته می‌شود را رامین کهن و نوشین سیفی بر عهده داشته‌اند.

بر همین اساس، طراح پوستر این نمایش پرناز کریمی است و علی باروتی، معصومه آرواز و امیر عباسیان بازی‌دهندگان عروسک‌های نمایش‌ «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» هستند.

هم‌چنین موسیقی نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» را امین پروین ساخته و منیر مولودی‌زاده، پرستو آریاکیان و رامین کهن کار طراحی و ساخت عروسک‌ها را بر عهده داشته‌اند.

فضاسازی و طراحی صحنه این نمایش را نیز هانیه زحمتکش و الهه میرزایی انجام داده‌اند.

نمایش «هدیه کوچولو» برنده تندیس بهترین نویسندگی، کارگردانی و موسیقی و نمایش برگزیده‌ی بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شده است.

بر اساس این خبر، نمایش «یک روز و دو فصل» نیز موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردانی و موسیقی و نمایش برگزیده‌ی ‌بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شده است.

این نمایش که مناسب مخاطبان سه تا هفت سال است، آبان و آذر سال ۱۳۹۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩١٠٦٢٩٦٧١٩ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =