کد خبر: 292342
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
عرضه‌ی کتاب‌های کانون در نمایشگاه فرانکفورت

نزدیک به ۱۰۰ عنوان از کتاب‌های پرمخاطب و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه در روزهای ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۳۹۸  (۱۶ تا ۲۰ اکتبر۲۰۱۹) در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کانون به منظور معرفی بیشتر تولیدات حوزه انتشارات خود به ناشران دیگر کشورها و فروش حق نشر (کپی رایت) آثار، کاتالوگ‌ها و فلش کارت‌هایی از کتاب‌های تصویری شامل ۴۱۲ عنوان از کتاب‌های پرمخاطب و ۷۲ عنوان از رمان‌های نوجوان را در هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌هد.

در عین حال این کاتالوگ‌ها علاوه بر معرفی کتاب‌های جدید، آثار در دست چاپ کانون را نیز معرفی می‌کند.

همچنین قرار است در این نمایشگاه با ناشرانی از کشورهای چین، بنگلادش، انگلیس، فرانسه، کره جنوبی، کانادا، بلژیک، آلمان و ایتالیا نشست‌های کاری برگزار شود.

گفتنی است: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت، نروژ است، کشوری که نسبت به سایر کشورهای اروپایی از آمار کتاب‌خوانی بالاتری برخوردار است و تاکنون سه بار برنده جایزه نوبل ادبیات شده است.

نمایشگاه فرانکفورت به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در دنیا همواره بستر مناسبی برای معاملات بازرگانی و تبادل تجربه‌ها و دست‌آوردهای حوزه صنعت نشر در دنیا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =