پیک امید شادی بخش کودکان مناطق محروم اصفهان در هفته ملی کودک بود

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک تیم هایی با عنوان پیک امید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناطق محروم اصفهان اعزام و به اجرای برنامه های شاد و متنوع برای کودکان این مناطق پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مسعود مشایخی اظهار داشت: ازجمله وظایف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خدمت رسانی فرهنگی به آینده سازان مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی ادامه داد: در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در تاریخ های چهاردهم و پانزده مهرماه همزمان با هفته ملی کودک، در بخش درون استانی برای نخستین بار و براساس پیش بینی برنامه های سالیانه، به اجرای برنامه ای با عنوان پیک امید در مناطق محروم حاشیه شهر اصفهان اقدام نمود.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: همچنین در بخش برون استانی نیز این اداره کل کانون پرورش فکری استان یک کارشناس فرهنگی و دو نفر از مربیان کتابخانه های سیار روستایی استان را در تاریخ های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم مهرماه به استان کهکیلویه و بویر احمد اعزام کرد که این تیم با کارگروه کشوری پیک امید برای اجرای برنامه همکاری کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =