غرفه‌های کانون میزبان کودکان و نوجوانان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه‌های گسترده و متنوعی را برای بازدید کنندگان از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی, علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها از مهمترین اهداف حضور کانون در این نمایشگاه است.

وی در عین حال افزود: از ابتدای سال ۹۸ طرح توسعه کتابخوانی در قالب برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است که حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و معرفی طرح‌های متنوع و جذاب در موضوع کتاب و کتابخوانی از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی برپائی نشست‌های تخصصی با حضور نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، تقدیر از کودکان و نوجوانان کتابخوان، برپائی کارگاه‌های هنری، قصه‌گوئی، معرفی کتاب، اجرای مسابقه، معرفی فعالیت کتابخانه‌های سیار و نیز معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در امر کتابخوانی را از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز عنوان کرد.

علی بینش با اشاره به عرضه جدیدترین کتاب‌های منتشر شده توسط کانون در این نمایشگاه افزود: برپایی غرفه مجزایی برای فروش کتاب‌های کانون که همواره مورد استقبال و توجه مخاطبان و اولیای تربیتی بوده از برنامه‌های کانون در هفدهیمن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز است.

مدیرکل کانون استان با تقدیر از همت و تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپائی این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه است. هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب  روزهای ۲۹ مهرماه الی ۴ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =