راه‌اندازی انجمن عکاسی کانون در اصفهان و برپایی کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی عکاسی ویژه مربیان هنری و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با حضور علیرضا کریمی‌صارمی دبیر انجمن عکاسی کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه با حضور بیش از ۲۰ مربی هنری و مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون استان اصفهان در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهر برپا شد.

اهداف انجمن‌ها و اهمیت عکاسی در پرورش نگاه خلاق، جستجوگر و صمیمی اعضا نوجوان، کاربرد گوشی همراه در فرهنگ عکاسی و رشد شخصیتی نوجوانان، نقش عکاسی در تقویت دید زیبایی‌شناسی، آشنایی با تاریخ عکاسی در ایران و جهان تا به امروز، جادوی تصویر، تاثیر نور در عکاسی و ترکیب‌بندی در عکاسی از جمله موضوع‌های مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

همچنین نمایش فیلم آموزش عکاسی، سوژه‌یابی و عکاسی با موضوع ارائه شده (در طبیعت) به همراه فراگیران این دوره، نقش مطالعه در عکاسی و ورود ادبیات به عکاسی همراه با پروژه عملی، نقد و تجزیه و تحلیل عکس، از دیگر مباحث مطرح شده دوره عکاسی در اصفهان به شمار می‌رود.

گشایش انجمن عکاسی با حضور اعضای مراکز فرهنگی هنری، مربیان، کارشناسان و برپایی نمایشگاهی از آثار اعضا از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی در کانون استان اصفهان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =