نقش کانون در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مثال زدنی است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس نقش کانون پرورش فکری در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه را بسیار بارز دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، عبدالغدیر کریمی، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبد کاووس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر این موضوع گفت: مطمئن‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه مبارزه با مواد مخدر و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اقدام‌های پیشگیرانه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون گنبد در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان طرح" شهید شوشتری" اظهار داشت: برای رسیدن به نتایج خوب و مثبت در این زمینه، باید تلاش کنیم آموزش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی تداوم داشته باشد و به همین منظور حضور مربیان کانون در مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار و انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و انس با کتاب می‌تواند در پیشگیری بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

همچنین در این جلسه طیبه جلالی و سمیه محمدی، مسوولین مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو کانون گنبد به ارائه گزارش از فعالیت‌های خود در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار پرداختند.

گفتنی‌است هدف اجرای طرح شهید شوشتری که بیشتر در مناطق و محله‌های آسیب‌پذیر و کمتر توسعه یافته شهرها اجرا می‌شود، توانمندسازی جوامع محلی با ارائه خدمات متناسب و نیز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این نقاط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =