بازدید مسئولان استانی از فعالیت‌های کانون آذربایجان شرقی

غرفه‌های کانون استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز شاهد حضور مسئولان استانی و بازدید از فعالیت‌های کانون در این نمایشگاه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، جمعی از مسئولان استانی با حضور در غرفه‌های کانون و جمع صمیمی کودکان و نوجوانان، از فعالیت‌های به اجرا درآمده بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، ضمن حضور در غرفه کانون کار با کودکان و نوجوان را بسیار حساس و دقیق توصیف و از زحمات مربیان کانون تشکر و قدردانی کرد.

دکتر پزشکیان نائب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو نیز از میهمانان غرفه کانون در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز بود و از برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده در این غرفه بازدید کرد. در این بازدید شیدایی معاون فرهنگی کانون استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون، خواستار توجه جدی مسئولین به مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان شد.

دکتر علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون بر اهمیت اثرگذاری فعالیت‌های کانون تاکید و تلاش‌های به عمل آمده در این خصوص قدردانی کرد.

علی بینش مدیر کل کانون استان نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون ارائه کرد.

دکتر محمدپور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز از دیگر بازدیدکننده‌گان غرفه کانون بود. وی با تقدیر از حضور گسترده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، توسعه فعالیت‌های آن‌ را ضروری عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =