کد خبر: 292551
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
بازدید 257
قصه‌ها به خانه‌ها برگشتند

قصه‌گویان کانون با حضور در برنامه‌های صدا و سیمای کرمان، قصه‌هایشان را به گوش خانواده‌های کرمانی رساندند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مربیان ونوجوانان قصه‌گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برنامه‌های تلویزیونی«ستاره‌ها» و «پلکان» سیما و برنامه«مفشو» صدای استان کرمان همکاری کردند و قصه‌هایشان را جلوی دوربین و پشت میکروفون تعریف کردند تا همه مردم استان آنها را بشنوند.

این در حالی است که، قصه‌های ضبط شده ۱۲مربی و کودک قصه‌گوی کانون شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از برنامه«ستاره‌ها» برای گروه سنی کودک پخش می‌شود و قصه‌گویی ۱۰ عضو نوجوان کانون هر روز عصر در برنامه«پلکان» ویژه نوجوانان در حال نمایش است.

همچنین، ۲۰ قصه‌گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در استودیو برنامه رادیویی«مفشو» قصه‌هایشان را تعریف کردند و بین ساعت ۲۰ تا ۲۱هر شب آنها را به گوش شنودگان رادیو کرمان می‌رسانند.

برهمین اساس این همکاری‌ها بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صداوسیما تا پایان سال با اجرای برنامه‌های مختلف دیگر از جمله شاهنامه‌خوانی و نقالی اعضا و ... ادامه خواهد داشت.

ورود قصه و قصه‌گویی بین خانواده‌ها و همه اقشار جامعه از اهداف جنبی جشنواره قصه‌گویی و همچنین انجمن قصه‌گویی استان کرمان است که امسال همزمان با برگزاری جشنواره قصه‌گویی با مشارکت و همدلی  صداوسیمای کرمان به انجام رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =