دلنوشته‌های کودکان و نوجوانان حاشیه شهر زاهدان برای امام مهربانی‌ها

کودکان و نوجوانان حاشیه شهر زاهدان و روستاها در کارگاه‌های ادبی و فرهنگی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان ارادت خود را به امام رضا(ع) در قالب دلنوشته و خلق آثار هنری نشان دادند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کودکان و نوجوانان حاشیه شهر زاهدان دلنوشته‌های خود را به امام رضا(ع) تقدیم کردند.

در ادامه‌ی حضور موثر کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حاشیه شهر زاهدان و روستاها، این‌بار مربیان مراکز فرهنگی‌هنری زاهدان نیز با مربیان سیار همراه شدند و به مناسبت شهادت امام رضا(ع) ویژه‌برنامه‌هایی را برای کودکان و نوجوانان این مناطق برگزار کردند.

برپایی کارگاه‌های معرفی ایام و وقایع و معرفی شخصیت با موضوع هشتمین ستاره تابناک امامت، برای آشنایی بیشتر با امام رضا، در کنار کارگاه کاغذ و تا و پس از آن برگزاری کارگاه دلنوشته‌هایی به این چراغ هدایت از جمله برنامه‌هایی است که تا پایان هفته جاری در مدرسه‌های این مناطق در حال برگزاری است.

قابل ذکر است با توجه به اهدای اسباب‌بازی توسط نیکوکاران به کانون استان، همکاران واحد سیار در پایان ویژه‌برنامه‌های خود در حاشیه شهر و روستاها به مخاطبان مشتاق خود اسباب‌بازی و کتاب هدیه می‌دهند.

گفتنی است در نخستین روز این ویژه‌برنامه خادمان حرم رضوی نیز در میان کودکان در مصلای زاهدان حاضر شدند و برای مخاطبان در خصوص ضامن آهو سخن گفتند و در اختتامیه این طرح، روز جمعه دهم آبان، از برگزیدگان دلنوشته‌ای به امام رضا(ع) از سوی کانون استان در مصلا تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =