کد خبر: 292705
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
بازدید 477
گرامی‌داشت سالروز حماسه 13آبان در کانون گلستان

مراکز فرهنگی هنری کانون استان گلستان در یوم‌الله 13 آبان و روز دانش‌آموز، با برپایی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای دانش آموزان و اعضای نوجوان این مناسبت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در روز همبستگی و اعلام مبارزه با استکبار جهانی، مراکز فرهنگی هنری با دعوت از دانش آموزان و برخی مدارس و آموزشگاه‌ها، ویژه‌برنامه روز دانش‌آموز را برگزار کردند.

ویژه برنامه درس زندگی در مرکز فرهنگی هنری کانون آزادشهر

مرکز فرهنگی هنری کانون آزادشهر با دعوت از 60 دانش آموز نوجوان اقدام به برپایی کارگاه قصه گویی و خواندن قصه‌ی گربه‌ها و خروس‌ها و آشنایی با مفاهیم استکبارستیزی کرد.

همچنین در ادامه مربیان به‌همراه دانش آموزان با حضور درراهپیمایی 13آبان و ثبت اثر انگشت خود بر روی طرح لاله پرچم جمهوری اسلامی ایران در تایید پیام" ما دانش آموزان درس زندگی را در مدرسه امام زمان(عج) مشق میکنیم" با شهدا هم‌پیمان شدند.

ایستگاه نقاشی و بازی سرگرمی در کانون گالیکش

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گالیکش همزمان با حضور در راهپیمایی بزرگداشت روز دانش آموز و 13 آبان اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی و بازی و سرگرمی کردند.

در این برنامه کودکان حاضر در راهپیمایی با حضور در ایستگاه با نقاشی پیرامون موضوعات مرتبط با این روز نقاشی کشیدند.

همچنین در بخش دیگری مربیان این مرکز برای نوجوانان اقدام به برپایی ایستگاه دارت کردند.

حضور اعضای کانون گمیشان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان به همراه مربیان این  مرکز به منظور بزرگداشت روز دانش آموز و 13 آبان  با در دست داشتن پلاکارد های مربوط به این روز خود لحظه هایی ماندگاری به یادگار گذاشتند.

کودکان و نوجوانان گمیشانی با در دست داشتن نقاشی متری که با موضوع این روز کشیده شده بود، حضور خود را به ثبت رساندند تا بعنوان نسل های آینده انقلاب اسلامی ایران پرچم افتخار و اقتدار را برای همیشه برافراشته نگه دارند.

طنین سرود  جمهوری اسلامی ایران در مرکز شماره یک کانون گنبد کاووس

کودکان گنبدی با حضور در ویژه‌برنامۀ یوم‌الله 13 آبان، ضمن آشنایی با این مناسبت در فعالیت معرفی وقایع، کارگاه قصه‌گویی، نقاشی، شرکت کردند.

همچنین در پایان این برنامه که با شعار «ما کودکان ایران را می‌سازیم» برگزار شد، کودکان، سرود «جمهوری اسلامی ایران» را به اجرا درآوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =