اعلام برنامه‌ اجرای نمایش‌های کانون در جشنواره تئاتر همدان

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در حالی کار خود را آغاز کرد که گروه‌های نمایشی کانون در این رویداد هنری ۲۱ اجرا خواهند داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هشت نمایش از تولیدات کانون پرورش فکری در بخش‌های کودک، نوجوان و خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با دیگر نمایش‌ها به رقابت می‌پردازند.

بر همین اساس، روز پنج‌شنبه ۱۶ آبان نمایش «افسانه ماردوش» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی محمد جهانپا از کانون خراسان رضوی در بخش نوجوان و ساعت‌های ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در تالار اصلی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا و نمایش «هوشنگ لالکپشته» به نویسندگی سپیده فلاح‌فر و کارگردانی الکا هدایت در بخش کودک و ساعت‌های ۱۰:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی با دیگر نمایش‌ها به رقابت پرداختند.

همچنین در روز جمعه ۱۷ آبان نمایش محیطی «حیاط خانه ما» به نویسندگی و کارگردانی وحید خسروی در بخش خردسال و ساعت‌های ۱۵ و ۱۷:۳۰ در پلاتو استاد عبادی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش در بخش کودک و ساعت‌های ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در پلاتو مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی اجرا خواهند داشت.

بر اساس این خبر، روز شنبه ۱۸ آبان نمایش «کچل کفتر باز» به نویسندگی نسرین جعفری و کارگردانی آزاده انصاری در بخش کودک و ساعت‌های ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در پلاتو مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی، نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» به نویسندگی گیتا داودی و کارگردانی ناصر آویژه در ساعت‌های ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در تالار فجر و نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدیخواه در بخش خردسال و ساعت‌های ۱۰ و ۱۱ در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایش‌های دیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین، نمایش «مزه دروغ تلخه» به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سمیرا یزدان‌پژوه در بخش کودک و ساعت‌های ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در پلاتو مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی روز دوشنبه ۲۰ آبان اجرا می‌شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان با دبیری مجید قناد و با شعار «تئاتر، کودک و طبیعت» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =