بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه ساخت کانون بیرجند

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به همراه هیاتی از مسئولان ارشد از روند احداث پروژه مرکز فرهنگی و هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بیرجند بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از روند احداث این مرکز در منطقه مهرشهر بیرجند با تاکید بر حفظ کیفیت در ساخت، خواستار تسریع در اجرای این پروژه فرهنگی در منطقه کم‌برخوردار شهر شد و دستور داد اعتبار لازم جهت تسریع در اتمام پروژه‌های فرهنگی برای بهره‌برداری کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شود.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی نیز در ابتدای این بازید گزارشی از شرایط ویژه مسکونی محل احداث این مرکز ارایه و خواستار رفع موانع و همچنین پیش‌بینی اعتبار ویژه برای تکمیل این پروژه فرهنگی شد.

وی از پیشرفت ۳۰ درصدی این طرح خبر داد و گفت: تاکنون برای احداث این پروژه ۷۶۰ میلیون تومان هزینه و اتمام آن به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی همچنین زیربنای این طرح را بالغ بر ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد.

در این بازدید سیدکمال‌الدین میر جعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مجید پورعیسی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، علی ناصری فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان، استاندار خراسان جنوبی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =