کانون زبان دریچه‌ای برای ارتباط‌های بین‌المللی است

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در جلسه با نمایندگان کانون زبان این موسسه را دریچه‌ی ارتباط‌های بین‌المللی معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، در طی بازدید نمایندگان کانون زبان ایران، جلسه‌ای با مدیرکل کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این جلسه با اشاره به پیگیری و اشتیاق خانواده‎های سیستان و بلوچستانی در زمینه‌ی آموزش یک زبان جدید به فرزندان‌شان، این ظرفیت را امتیازی ویژه برای کانون زبان دانست که می‌تواند برای گسترش خدمات خود از آن استفاده کند.

معصومه هادی در ادامه افزود: تقویت کادر آموزشی، بهسازی و تجهیز در زاهدان و گسترش شعبه‌های کانون زبان در دو شهر زابل و چابهار گام‌های موثری برای ارایه‌ی خدمات به تعداد بیشتری از علاقه‌مندان است که کارهای کارشناسی در این زمینه انجام شده است.

وی هم‌چنین عنوان کرد: با توجه به رشد سریعی که دیگر موسسات زبان‌آموزی در شهرها دارند، در کانون زبان هم نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه‌ای هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب، زبان‌آموزان بیشتری نیازهای خود را در کانون زبان برطرف کنند.  

هادی در پایان با بیان این نکته که کانون زبان دریچه‌ای برای ارتباط‌های بین‌المللی است، گفت: باید با تلاش و همیاری بیشتر از این نشان تجاری معتبر مراقبت کنیم.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، نمایندگان کانون زبان ایران که در استان حضور دارند ضمن تشریح وضعیت فعالیت کانون زبان در استان از لزوم راه‌اندازی دوره آموزش دیگر زبان‌ها برای علاقه‌مندان سخن گفتند و از آمادگی کانون زبان ایران برای کمک به گسترش آن و رفع تنگناها و مشکلات این موسسه در استان خبردادند.

گفتنی است کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و در حال حاضر بیشترین آمار زبان‌آموز را در کشور به خود اختصاص داده که شعبه‌ی زاهدان آن در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. مدرسان این موسسه با صلاحیت علمی و عملی بالا از طریق آزمون‌های کشوری جذب می‌شوند و محتوای استاندارد و روش تدریس مناسب و جذاب از ویژگی‌های کانون زبان ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =