کد خبر: 292964
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
بازدید 1098
نمایش عروسکی تیکو ویژه کودکان اصفهانی اجرا می شود

کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: اجرای نمایش عروسکی تیکو از تولیدات کانون پرورش فکری از 8 آبان ماه آغاز و این نمایش به مدت ماه ویژه کودکان اصفهانی هر روز در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اصفهان به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهتاب خاموشیان با بیان خبر اظهار داشت: از آنجایی که یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و نوجوانان اجرای نمایش و تائتر است در همین راستا نیز نمایش عروسکی تیکو با هدف انتقال مفاهیم تربیتی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان توسط کانون پرورش فکری تولید و اجرا می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای این نمایش عروسکی از 8 آبان ماه در مجتمع فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری آغاز شده و به مدت یک ماه نیز هر روز اجرا می شود افزود: تا کنون  این نمایش ۱۸ بار به اجرا درآمده که با استقبال بی نظیر مردم و کودکان هنر دوست اصفهانی مواجه شده و ۱۰۷۰ نفر نیز به تماشای این نمایش نشسته اند.

کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در ادامه بیان کرد: این نمایش زیبا و شاد به کارگردانی خانم رسالت منش و نویسندگی خانم سجادیان تهیه و اجرا می شود.

مهتاب خاموشیان در ادامه خاطر نشان شد: همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است نمایش زشت مهربان نیز از دیگر تولیدات کانون پس از نمایش تیکو در مجتمع فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری اصفهان برای کودکان و نوجوانان اصفهانی به روی صحنه برود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =