انتصاب سجاد رشیدی‌پور به‌عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیینی حکم انتصاب سجاد رشیدی‌پور را به‌عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون به او اعطا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در جریان برگزاری دوره آموزش و گردهم‌آیی کارشناسان فناوری اطلاعات کانون سراسر کشور همچنین از تلاش‌های مهدیار نوید ادهم سرپرست سابق این دفتر قدردانی و بر اهمیت توجه بیشتر به حوزه فناوری اطلاعات در کانون تاکید کرد.

وی در این زمینه با یادآوری این مساله که امروزه افق پیش روی سازمان‌ها - چه بخواهند و چه نخواهند - از مسیر فناوری اطلاعات می‌گذرد، از این حوزه به‌عنوان تنها مسیر و شاهراهی برای عبور نام برد که سازمان‌ها برای بقاء و دوام خود به تغییر در آن احتیاج دارند.

مدیرعامل کانون در ارزیابی تحولات صورت‌گرفته در این حوزه در کانون طی سال‌های اخیر تصریح کرد: هر سازمانی به‌مانند یک موجود زنده دارای چرخه حیات است و ما باید ببینیم کانون در کدام مرحله از این چرخه قرار گرفته است و برای این که سازمان را زنده نگاه داریم باید به روزآمدسازی ساختارها و ارتباط‌ها و تعامل‌های اداری دست بزنیم.

فاضل نظری ادامه داد: ما باید در کانون به ارایه خدمات مجازی فکر کنیم چراکه باعث ایجاد عدالت اجتماعی و فرهنگی می‌شود و همه مردم می‌توانند در بستر وب به خدمات ما دسترسی پیدا کنند.

فاضل نظری مدیرعامل کانون سجادرشیدی‌پور را به‌عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون منصوب کرد

رییس هیات مدیره کانون در همین حال اهمیت افزایش مهارت‌های کارکنان کانون برای کار در کانون دیجیتال و مجازی را یادآور شد و گفت بار سنگین این تحول روی دوش بخش فناوری اطلاعات است.

به اعتقاد مدیرعامل کانون باید دیوارهای پیدا و پنهان در مسیر این تحول برداشته شود و زیرساخت‌های فنی و فرهنگی استفاده از این بستر را فراهم کنیم.

او در پایان تاکید کرد که آن‌قدر سرعت تحولات حوزه فناوری بالاست که هرقدر هم نسبت به گذشته جلو باشیم از جایی که باید در آن قرار بگیریم روز به‌روز دورتر می‌شویم و در این مسیر باید به نوآوری‌های نوین در سازمان دست بزنیم.

بر اساس این گزارش در این نشست مهدیار نوید ادهم - که از سال 1394 مسئولیت سرپرستی این دفتر را برعهده داشت - از ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های فنی و ارتباطی کانون در سال‌های گذشته سخن گفت و سجاد رشیدی‌پور مدیرکل جدید هم خواستار حمایت بیشتر کانون از حوزه فناوری اطلاعات شد.  

قدردانی فاضل نظری مدیرعامل کانون از مهدیار نویدادهم سرپرست سابق دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون

بر اساس این گزارش فاضل نظری در پایان این نشست که صبح روز 22 آبان 1398 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد، حکم انتصاب مدیرکل جدید را به وی اعطا کرد.

در این حکم آمده است: «به‌عنوان یک سازمان فرهنگی در ششمین دهه از عمر پرفراز و نشیب خود به منظور فعالیت اثربخش تعالی و حرکت در مسیر، ناگزیر از ایجاد، اصلاح و بازبینی زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی و همچنین روزآمدسازی خدمات با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین است.»

مدیرعامل کانون در ادامه با تاکید بر این رویکرد، ارائه محتوا بر بستر الکترونیک، توسعه مخاطبان و دسترسی فراگیر به خدمات و تولیدات در راستای عدالت فرهنگی در جامعه را یکی از مهم‌ترین اقدامات زمینه‌ای در حوزه بهبود عملکرد عمومی و اثربخشی کانون متناسب با نیازهای امروز عنوان کرده است.

رییس هیات مدیره کانون همچنین اظهار امیدواری کرده است که «از رهگذر پیاده‌سازی و به کارگیری سامانه‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در سطوح مختلف سازمان و اجرای طرح کانون مجازی با همراهی و مشارکت سایر بخش‌ها در مسیر تحول اداری و پیشبرد اهداف کانون قدم‌های موثری برداشته شود.»

بر اساس این گزارش، سجاد رشیدی‌پور مدیرکل جدید دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون، دانش‌آموخته دکتری مدیریت فناوری اطلاعات است و پیش از این معاون دفتر برنامه‌ریزی و تامین منابع سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است.

سجاد رشیدی‌پور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون

از او مجموعه شعری با عنوان «حتی به روزگاران» در قالب کتاب منتشر شده است.

معرفی مدیر کل جدید دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون
معرفی مدیر کل جدید دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون
مهدیار نویدادهم از توسعه فناوری‌ها در کانون سخن گفت
آیین معرفی مدیر کل جدید دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون
آیین معرفی مدیر کل جدید دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =