کد خبر: 293074
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
بازدید 471
کارسوق هنری در کانون سمنان و دامغان

کارسوق هنری و نمایشگاه آثار فصلی اعضای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون سمنان و دامغان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مریم کاشی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان از گشایش نمایشگاه فصلی آثار اعضای کودک و نوجوان با عنوان «جوانه‌های پاییز» و برگزاری کارسوق هنری با حضور سعید صادقی مشاور مدیرکل کانون، راحله دانایی کارشناس آفرینش‌های هنری کانون این استان، مربیان، اعضا و والدین آن‌ها در عصر چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تخصصی که به‌همت مهین درویش مربی کارگاه خوش‌نویسی و مژگان سیدمفید مربی کارگاه‌های نقاشی و سفال‌گری برگزار شده، نزدیک به ۳۰۰ اثر اعضای کودک و نوجوان کارگاه‌های هنری در سه رشته‌ی نقاشی، سفال‌گری و خوش‌نویسی به نمایش گذاشته شده است.

کاشی اظهار داشت: در کارسوق آموزشی، ۷۰ عضو کودک و نوجوان در جمعی دوستانه و فضایی خلاقانه برحسب علاقه و تمایل در سه کارگاه نقاشی، سفال‌گری و خوش‌نویسی با تکنیک‌های مختلف نقاشی و چاپ، خط تحریری و شکسته نستعلیق، سفال‌گری و... آشنا شدند و به خلق اثر پرداختند.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در پایان یادآور شد: نمایشگاه تخصصی آثار اعضا به مدت ۱۰ روز در این مرکز دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۷ از این آثار بازدید کنند.

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان نیز اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار تجسمی اعضای کارگاه‌های هنری به‌همراه کارسوق هنری در سه رشته‌ی نقاشی، سفال‌گری و خوش‌نویسی با حضور ۳۰ عضو کودک و نوجوان برگزار و با استقبال اعضا و والدین آن‌ها روبه‌رو شد.

وی، هدف از این کارگاه آموزشی را معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری، پایدارسازی اعضای کارگاه‌های هنری، پرورش خلاقیت، تقویت اعتماد به نفس و آشنایی با تکنیک‌های مختلف هنر و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از یک‌صد اثر اعضای کارگاه فصل تابستان به این نمایشگاه راه یافت و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

گفتنی است؛ در پایان برنامه آثار اعضا به‌صورت نمایشگاهی چیده و از تمامی اعضای شرکت‌کننده در کارسوق هنری با تقدیم هدیه‌ای تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =