قصه‌گوی کرمانی به مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت

نام پنج قصه‌گوی برگزیده راه‌یافته به مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی در مراسم پایانی جشنواره منطقه ‌چهار اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان کرمان، مریم دیندار قصه‌گوی کرمانی با کسب رتبه دوم جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای به مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه پیدا کرد.

بنابر این خبر، در مراسم پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه چهار کشور که عصر روز چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ در تالار شهر مشهد برگزار شد، پنج برگزیده راه‌یافته به بخش ملی این جشنواره مشخص شدند.

این در حالی است که، مریم دیندار از زرند کرمان با قصه«سوپ هویج» با داوری رضا بابک، عباس جهانگیریان و علی خانجانی رتبه دوم این مرحله از جشنواره قصه‌گویی را کسب کرد و به مرحله ملی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رسید.

هم‌چنین هیات داوران جشنواره قصه‌گویی در منطقه‌ی چهار، شبنم سیدی با قصه«پیچک های کویر» از استان کرمان را به عنوان قصه‌گوی شایسته تقدیر معرفی کرد.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =