کد خبر: 293257
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
بازدید 954
دیدار با شاعر کرجی

مسوولان کانون البرز ضمن دیدار با مریم هاشم‌پور، از تلاش‌های این شاعر بومی در خصوص تولید اثر برای کودکان و نوجوانان قدر دانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، ویژه برنامه‌ی حال خوش خواندن در کنار یک شاعر بومی به دیدار با «مریم هاشم‌پور»،  شاعر کودک ساکن کرج اختصاص یافت .

این برنامه که از ویژه برنامه‌های پیش بینی شده‌ی واحد ادبی  کانون البرز به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی بود به منظور تجلیل از فعالان حوزه‌ی کتاب و تجلیل از نویسندگان بومی استان اجرا شد.

قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز، در این دیدار که روز چهارشنبه ۲۸ آباتن ۱۳۹۸، در منزل این شاعر، واقع در شهر گرمدره‌ی کرج، برگزار شد، ضمن آرزوی سلامتی و شادابی روزافزون برای تمام شاعران و نویسندگان، از تلاش‌های مریم هاشم‌پور، قدر دانی کرده و کار ایشان را ارزشمند عنوان کرد.

مهری فلاح، معاون فرهنگی و مریم کوچکی، کارشناس ادبی نیز که در این دیدار حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار این شاعر عزیز، در مورد  فعالیت‌های ایشان و آثار تولیدی‌شان برای کودکان، صحبت کردند.

مریم هاشم‌پور نیز ضمن تشکر از مسوولان کانون به جهت اجرای چنین برنامه‌ای، بخشی از اشعارش را برای حضار قرائت کرد.

در پایان این دیدار که حدود یک ساعت به طول انجامید، با اهدا تقدیرنامه و هدیه از سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، از تلاش های مریم هاشم‌پور برای کودکان ونوجوانان قدردانی شد .

گفتنی است از  این شاعر که از سال ۱۳۸۶، فعالیت خود را آغاز کرده است تا کنون آثار متعددی چاپ شده که کتاب های  «وای اگر دم داشتم»،«میو میو تشکر» و «من بدو، پنگوئن بدو» ازجمله‌ی  این آثار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =