حضور نماینده استان خوزستان در مرحله پایانی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی

مریم فهیم‌پور قصه‌گوی خوزستانی به مرحله پایانی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، فهیم‌پور کارشناس هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با قصه «کدوی پیرزن» از سوی هیات داوران بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی متشکل از گیتی خامنه، اشکان خطیبی و فولکه تگتهوف دانمارکی جواز حضور در  بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی را دریافت کرد.

هیأت داوران این جشنواره از بین آثار رسیده از سوی قصه‌گویان ایرانی و خارجی به دبیرخانه جشنواره، ۱۴ اثر را برای اجرای پایانی در این بخش انتخاب کردند.
«مریم فهیم‌پور» با قصه «کدوی پیرزن» از استان خوزستان، «سمیه اصحاب‌صحف» با قصه «گربه‌ها و خروس‌ها» از استان یزد، «عفت تفضلی» با قصه «ملنگو» از استان هرمزگان، «داوود ریحانی» با قصه «یکی بود» از استان خراسان رضوی، «طوبی شیرکانی» با قصه «رئیس‌علی» از استان بوشهر، «سولماز صادق‌زاده‌نصرآبادی» با قصه «قدم یازدهم» از استان آذربایجان شرقی، «مهدی محمدیان» با قصه «در بهای آزادی» از استان تهران و «کیمیا یعقوبی» با قصه «بیژن و منیژه» از استان تهران بر اساس رای هیات داوران ۸ نفر از شرکت کنندگان ایرانی بخش بین‌الملل جشنواره هستند که به مرحله پایانی راه یافتند.
همچنین «سیج آلیسیا» از کانادا، «الیزابت آن» از ایرلند شمالی، «ایتو تتسویا» از ژاپن، «کورالیا رودریگز مونتویا» از سوئیس، «سارپکایا سکین» از ترکیه و «ساره قصیر» از لبنان، شش نفر از شرکت کنندگان خارجی در این مرحله با آرای هیات داوران موفق به حضور در مرحله پایانی شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی این اسامی بر اساس حروف الفبا آورده شده و رتبه‌بندی در این اعلام رای، در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است: مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان بخش بین‌الملل در روز ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در حضور داوران و علاقه‌مندان قصه‌گویی به روی صحنه می‌روند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =