اعلام برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

سه نشست و دو کارگاه تخصصی در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کمیته علمی جشنواره اسباب‌بازی با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان صنعت اسباب‌بازی، پژوهشگران و علاقه‌مندان نشست‌ها و کارگاه‌هایی را با همکاری انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران و مشارکت اساتید برجسته دانشگاهی و پژوهش‌گران حوزه فرهنگ و هنر برگزار می‌کند.
بر همین اساس «آموزش و پژوهش در صنعت اسباب‌بازی»، «صنایع خلاق فرهنگی بازی‌های بوم‌ ساخت»، «آثار روان‌شناختی و تربیتی بازی و اسباب‌بازی» عنوان نشست‌های تخصصی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هستند.
همچنین «کارگاه آموزشی برندسازی، بازاریابی و فنون فروش موفق صنعت اسباب‌بازی» و «کارگاه آموزشی شخصیت‌سازی در بازی و اسباب‌بازی» در روزهای برگزاری این جشنواره برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در نشست‌ها و کارگاه‌ها می‌توانند به تارنمای http//irantoyfestival.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.
یادآوری می‌شود جشنواره اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.
پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» 7 تا 13 دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =