کد خبر: 293400
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
بازدید 901
مهرواره معرفی کتاب های خلاق در قهدریجان برگزار شد

مسئول مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قهدریجان گفت: به مناسبت هفته کتاب مهرواره معرفی کتاب های خلاق با همکاری کانون پرورش فکری کوشک ودبستان رازی در شهر قهدریجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، الهام رضا زاده با بیان اینکه توسعه فرهنگ کتابخوانی از سن پایین باعث می شود تا نسل آگاه و همچنین با دانشی در آینده داشته باشیم اظهار داشت: در همین راستا مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری قهدریجان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری کانون پرورش فکری کوشک ودبستان رازی مهرواره معرفی کتاب های خلاق را با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه کتاب را برگزار کرد.

وی ادامه داد: در برگزاری این برنامه کانون پرورش فکری مرکز کوشک و دبستان رازی نیز همکاری داشتند.

مسئول مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در بخش گروه سنی ج مهرواره مسابقه کتابخوانی با انتخاب 4 کتاب (علمی – داستانی – شعر- دینی) توسط دو گروه که هر گروه نیز از چهار نفر تشکیل شده بود برگزار شد که در این مرحله افراد شرکت کننده کتاب ها را مطالعه کردند و در پایان نیز این گروه ها بایکدیگر در تکمیل پازل مسابقه هفته وحدت و هفته کتاب رقابت کردند واز آثار معرفی کتابهای خلاق و دست ساز اعضاء مراکز و دانش آموزان نمایشگاهی برپا شد . در انتها از شرکت کنندگان واعضای کتاب خوان مراکز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =