روز دوم هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون کرمان برگزار می‌شود

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله استانی در کرمان روز دوم خود را با اجرای پنج نمایش سپری می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، روز دوم جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله استانی با اجرای پنج نمایش‌»بز و درخت غرغرو» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۵ کرمان، « فرشته‌ای از آسمون» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پاریز، «دلم یک دوست می‌خواهد» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون عنبرآباد، «تو مثل من نباش» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون جیرفت، «مروارید» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون زرند امروز ۱۱ آذر ۹۸ در سالن باران اداره‌کل کانون کرمان درحال برگزاری است.

این در حالی است که، لوح فشرده سه گروه برگزیده در مرحله استانی به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره کشوری هنرهای نمایشی در تهران ارسال خواهد شد و در نهایت با نظر هیات انتخاب  ۱۴ نمایش به مرحله پایانی و اجرای صحنه‌ای می‌روند و ۲۶ تا ۲۹ فروردین ۹۹ به رقابت می‌پردازند.

بنابر این خبر، شرکت‌کنندگان در این جشنواره شامل اعضای ۱۲ تا ۱۸ سال مراکز فرهنگی‌هنری کانون، اعضای ارشد« ۱۸ تا ۲۴ سال» و مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهند بود.

همچنین محسن میرزایی، ایمان تاج سلیمان و سکینه عرب‌نژاد داوری این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کرمان را به عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =