کد خبر: 293548
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
بازدید 222
رقابت قصه‌گویان سمنانی در داوری مردمی

هفت قصه‌گوی سمنانی شرکت‌کننده در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، قصه‌گویان منتخب بخش ۹۰ ثانیه‌ای برای رأی‌گیری مردمی معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، با نگاه هیئت انتخاب بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، هفت قصه‌گوی سمنانی منتخب بخش ۹۰ ثانیه‌ای به مرحله‌ی رأی‌گیری مردمی راه یافتند.

بر اساس این گزارش، نادر کامجو با قصه‌ی «قایق‌های کاغذی»، صدیقه حسینی‌نژاد با قصه‌ی «عروسی پرماجرا»، سیدحسین بیطرف با قصه‌ی «جوان باهوش»، فاطمه‌سادات سیادتی با قصه‌ی «بلیط سینما»، آنیا اسماعیل‌پور با قصه‌ی «قشنگ‌ترین لبخند دنیا»، علی‌اکبر عسگری با قصه‌ی «بابا اصغر» و فیض‌اله احسانی با قصه‌ی «کمک» در بخش ۹۰ ثانیه‌ای این جشنواره‌، در جمع ۱۴۷ قصه‌گوی منتخب داوری با رأی مردم قرار گرفتند.

سکینه پارسا کارشناس فرهنگی و دبیر جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون استان سمنان اظهار داشت: قصه‌های برتر بخش ۹۰ ثانیه‌ای از روز یک‌شنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۸ در پایگاه جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir ، منتشر شد تا در بخش نگاه مخاطبان با آرای مردمی، قصه‌های برتر از سوی علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی انتخاب شود.

پارسا هم‌چنین یادآور شد: در قصه‌ی ۹۰ ثانیه‌ای که از دوره‌ی بیست ویکم به جشنواره‌ی قصه‌گویی افزوده شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی، سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای آن‌ها جذاب است در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

گفتنی است، مرحله‌ی پایانی بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، ۲۶ تا ۳۰ آذرماه سال جاری در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =