کد خبر: 293580
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
بازدید 832
مهرواره « من و مادرم کتاب می سازیم» در خوانسار برگزار شد

مسئول مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوانسار گفت: به مناسبت هفته کتاب مهرواره « من و مادرم کتاب می سازیم» با همکاری 20 گروه مادر و فرزندان اعضاء کانون پرورش فکری در مرکز شماره 2 خوانسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرضیه سعیدی با بیان اینکه همانطور که از نام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر می آید رسالت این نهاد پرورش افکار کودکان و نوجوانان است اظهار داشت: زبان به عنوان برجسته ترین مولفه فرهنگ در قالب کتاب مدون می شود و افکار در کتاب ها منتقل می شود که این امر اصلی ترین ابزار پرورش افکار توسط کتاب ها محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا و به مناسبت هفته کتاب در مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری خوانسار مراسم بزرگداشت کتاب برگزار شد افزود:  امسال این مراسم در قالب مهرواره کتابسازی با همکاری 20 نفر از مادران و اعضاء این مرکز با عنوان «من و مادرم کتاب می سازیم» برگزار شد.

مسئول مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواسار در ادامه افزود: در این مراسم مادران و فرزندان آنها هر کدام سر میز جداگانه به فعالیت کارگاهی مشغول شدند.

مرضیه سعیدی ادامه داد: این برنامه در دو بخش ساخت کتاب های حسی و لمسی ویژه بخش فراگیر و کتابسازی کتاب های کم خواننده شده مرکز به انتخاب شرکت کنندگان در یک بازه  زمانی سه ساعته انجام شد که در این بخش شرکت کنندگان به فعالیت کتابسازی پرداختند.

و ی در ادامه بیان کرد: نتیجه این فعالیت ساخت 6 جلد کتابسازی برای بخش فراگیر و 14 جلد کتابسازی در بخش کتاب های کم خواننده ی مرکز بود.

مسئول مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری خوانسار در ادامه بیان کرد: حضور و مشارکت مادران در فعالیت کتابسازی باعث شده بود که اعضا با آرامش و لذت بیشتری فعالیت را انجام بدهند و همچنین استقبال مادران از این فعالیت باعث شد که در پایان مراسم هفته آخر آذر ماه که مصادف با هفته پژوهش است جهت برگزاری مهرواره ی معرفی مشاغل با حضور اعضا و پدرانشان برنامه ریزی شود.

مرضیه سعیدی در ادامه با بیان اینکه اجرای این برنامه باعث شد تا 6 مادر جهت شرکت در کارگاه نقد کتاب و کارگاه داستان در بخش ادبی مرکز نیز اعلام آمادگی کنند گفت: در همین راستا از هفته سوم آذرماه این مراسم به صورت هفتگی در این مرکز برگزار شود.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین دو معلم که به عنوان والدین اعضا در مرکز و در مراسم نیز حضور داشتند خواستار بازدید دانش آموزان کلاسشان از مرکز شدند که با برنامه ریزی های انجام شده این برنامه روز چهارشنبه 13 آذر ماه و سه شنبه 19 آذرماه اجرا می شود که براساس برنامه ریزی های انجام شده در پایان مراسم حاضران با آش رشته پذیرایی می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =