کد خبر: 293616
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
بازدید 514
مربی گیلانی، پژوهش‌گر برترکانون کشورشد

«سیده هاجراکبری نودهی» مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنگرود، برگزیده بخش اقدام‌پژوهی یازدهمین ویژه‌برنامه «هفته پژوهش» شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، در بیانیه هیات داوران با تاکید بر این‌که مرکز پژوهش کانون می‌تواند حامی‌، مرجع و گنجیبنه‌ی تمام پژوهش‌های کودک محوری باشد که نه تنها در کانون، بلکه در فضای دانشگاهی و تحقیقاتی ایران و جهان در دست انجام است، عنوان کرده‌است که در این داوری ۳۷۹ اثر پژوهشی شامل ۵۰ مقاله، ۳۲ پایان‌نامه و طرح پژوهشی، ۱۳۱ اقدام‌پژوهی و ۱۶۶ پژوهش اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

در این میان، هیات داوران بخش اقدام‌پژوهی متشکل از اقبال قاسمی پویا، ابوالفضل بختیاری و مهناز عرب، از میان ۶۳ اثر راه‌یافته به مرحله نهایی، «سیده هاجراکبری نودهی» را با پژوهش«راه‌کارهای تقویت مهارت دراعضای  نوجوان پسر مرکز لنگرود به مطالعه کتاب‌های علمی(بخش زیست‌شناسی)» به عنوان برگزیده این حوزه معرفی‌کرد.

مریم‌رضایی با اقدام‌پژوهی «راه‌کارهای تقویت مهارت پرسش‌گری دراعضای کودک دختر مرکز فرهنگی‌هنری پردیس» و الهام بهادر قنواتی و احترام مسرور با پژوهش «راه‌های افزایش میزان امانت کتاب اعضای نوجوان پسر مرکز ۲ بهبهان» نیز از دیگر برگزیدگان این بخش بودند.

آیین پایانی هفته پژوهش در کانون و قدردانی از برگزیدگان این رویداد پژوهشی روز ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

شایان ذکراست، «سیده هاجراکبری ‌نودهی» دارای مدرک کارشناسی ارشد روان‌شناسی تربیتی است و با بیش از ۲۳ سال فعالیت درعرصه‌ی مربیگری، نقش به‌سزایی در کشف و پژورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، به ویژه در زمینه فعالیت‌های پژوهشی داشته و دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =