ویژه‌برنامه‌ی «بر بال فرشتگان» در کانون سمنان و میامی

ویژه‌برنامه‌ی «بر بال فرشتگان» به همت مربیان کانون پرورش فکری در مدارس پیام نو سمنان و باغچه‌بان میامی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری با عنوان «بر بال فرشتگان» ویژه‌ی اعضای مرکز فراگیر در مدرسه پیام نو خبر داد و گفت: این برنامه به‌مناسبت روز جهانی معلولان با هدف گرامی‌داشت این روز، تقویت اعتماد به نفس در اعضای دارای نیازهای ویژه و ایجاد فضای شاد و بانشاط برای آن‌ها اجرا شد.

شاهی اظهار داشت: قصه‌گویی به زبان اشاره، اهدای کتاب و دست‌سازه‌های مربیان به اعضای فراگیر، کارگاه نقاشی بازی با لکه‌های رنگ، امانت کتاب و... از برنامه‌های مربیان در این روز بود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاهی از آثار اعضای فراگیر در مرکز برگزار شد و مورد بازدید اعضای عادی و دانش‌آموزان «طرح کانون مدرسه» قرار گرفت.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی نیز روز دوازدهم آذرماه ۱۳۹۸ با حضور در مدرسه‌ی باغچه‌بان این شهرستان برای کودکان دارای نیازهای ویژه به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب، مسابقه در قالب بازی و... پرداخت.

گفتنی است؛ مرکز فرهنگی‌هنری فراگیر کانون سمنان مهرماه ۱۳۹۵ با فضایی استاندار و مجهز به ابزارهای سمعی و بصری و کتاب‌های صوتی و بریل راه‌اندازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =