نمایشگاه‌ «کوثر عشق» با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای در کانون قم آغاز شد

در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه‌برنامه‌ای در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی‌هنری کانون قم برگزار و با رونمایی از پوستر «کوثر عشق» نمایشگاه میلاد تا رحلت آن بانوی بزرگوار آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان قم، حسن ندافی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به دختران حاضر در ویژه‌برنامه «کوثر عشق» گفت: دعای شما و خلوص نیت شما بدرقه‌ی راه تمام ما خواهد بود و بی‌شک، دختران این سرزمین، با توجه به شعار کانون که «آینده را باید ساخت» بهترین مادران آینده و آینده‌سازان قطعی این کشور خواهند بود. قدر این دل‌های پاک خود را بدانید و رهرو راه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها باشید.

ویژه‌برنامه‌ی «کوثر عشق» که امروز ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز دختر، در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد، نماینده امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۴، معاون پرورشی و دیگر چهره‌های فرهنگی‌هنری از مهمانان آن بودند.

از مهم‌ترین رویداد این ویژه‌برنامه اهدای پرچم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به دست نماینده‌ی آن آستان مقدس به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم  بود. هم‌نوازی گروه «نوا»، مدیحه‌سرایی گروه سرود «عترت» و مداحی عضو نوجوان نیز از دیگر برنامه‌های «کوثر عشق» بود.

شایان ذکر است، مهمانان در انتهای این ویژه برنامه، با رونمایی از پوستر «کوثر عشق» از نمایشگاه «از تولد تا رحلت حضرت فاطمه معصومه (س)» بازدید کردند که این نمایشگاه قرار است به صورت دوره‌ای در مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم دایر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =