کد خبر: 293772
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
آغاز اجرای نمایش «ستاره‌ی پنجول» از ۲۵ آذر در سینما تئاتر کانون

نمایش «ستاره‌ی پنجول» به طراحی، نویسندگی و کارگردان علیرضا دری از ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش برای کودکان سه سال و بالاتر مناسب است و هومن حاج‌عبدالهی، امیر غفارمنش، علیرضا دری و توحید غنی‌زاده به عنوان صداپیشه درآن ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه این نمایش چنین است که: پنجول و سم‌طلا همسایه‌اند و البته رقیب درسی، پنجول خوابی می‌بیند که داستان عجیبی اتفاق می‌افتد، پدربزگش در خطر است و تنها او می‌تواند نجاتش دهد، اما روز مسابقه است، باید چه کار کند؟ تصمیمش را می‌گیرد وادامه‌ی ماجرا... .

بر اساس این خبر مشاور کارگردان نمایش «ستاره‌ی پنجول» حسن دادشکر و تهیه کنندگان آن امیررضا کاوه و امیرسیامک قطبی هستند.

این نمایش با بازی احمد خیرآبادی، توحید غنی‌زاده و عروسک‌گردانی احمد آکشته، نیره حاجیان و مرضیه تیباپور اجرا می‌شود.

هم‌چنین علیرضا دری و علی باقری‌طورانی به عنوان طراحان صحنه و ساخت دکور با نمایش «ستاره‌ی پنجول» همکاری دارند.

بر همین اساس شعرهای این نمایش را لیدا وعیدی و علیرضا دری سروده‌ و فرید نوایی آهنگساز آن است، هم‌چنین شایان حبیبی و امیر حسین‌زاده به ترتیب به عنوان منشی و مدیر صحنه همکاری می‌کنند و ویدیو گرافیک این اثر را نیز ساخته‌اند.

در همین حال طراحی و ساخت عروسک نمایش «ستاره‌ی پنجول» را علی اعتصامی‌فر برعهده داشته است و طراح گریم و نور به ترتیب حسین تبریزی و رضا ارجمندخواه هستند.

دستیار صحنه این تئاتر نرگس کوشک‌باغی، طراح لباس علیرضا دری، طراح پوستر و بروشور شایان حبیبی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی ریحانه مطهری و دستیار کارگردان توحید غنی‌زاده است.

در عین حال پوستر این نمایش رونمایی شده است و شروع پیش فروش بلیت آن در سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com  از روز ٢٠ آذر ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

 نمایش «ستاره‌ی پنجول» صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی و در نوبت عصر ساعت ۱۹ برای عموم در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  واقع در خیابان  خالداسلامبولی (وزرا) بالاتر از سینما آزادی اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر و ذخیره جا می‌توانند با شماره ٠٩٠٣٨٤٢٩٥٧٣ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =