«دینگ دینگ دنگ» به یاد محب‌اهری به روی صحنه رفت

نمایش «دینگ دینگ دنگ» به کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو، از روز شنبه ۲۳ آذر اجراهای خود را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم که با یاد و خاطره حسین محب‌اهری، هنرمند فقید تئاتر، برگزار شد هنرمندانی همچون مریم کاظمی، منوچهر اکبرلو، جواد اعرابی، سوسن مقصودلو، میترا کریمخانی و اکرم ابوالمعالی حضور داشتند.

مریم کاظمی در این مراسم با تاکید بر توانایی‌های خدابنده‌لو گفت: حضور این جمع تماشاگران در یک سالن تئاتری باعث شادمانی است. مهم است صندلی‌های سالن تئاتر پر باشد و همه بخشی از یک حرکت جمعی فرهنگی باشیم.

کارگردان با سابقه تئاتر ایران ادامه داد: افتخار می‌کنم بخشی از این کار بوده و از ابتدای تمرین‌های نمایش از آن باخبر بودم. خدابنده‌لو یکی از اعضای گروه تئاتر مستقل است و اداره بخش تئاتر خردسال و نمایش خلاق را برعهده گرفته و با کوشش قابل توجه خود به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد. او باعث افتخار من است و امیدوارم که شما هم به هنرش افتخار کنید.

«دینگ دینگ دنگ» نوشته حامد زحمتکش ویژه گروه سنی سه تا شش سال است که در سه نوبت، دو نوبت صبح‌ها و یک نوبت عصرهای شنبه در ساعت ۱۶ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود فاطمه خدابنده‌لو که از بازیگران فعال و شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان است، در این نمایش علاوه بر طراحی و کارگردانی، به بازی پرداخته و سیما رحمانی و مارال ایزدبخش دیگر بازیگران «دینگ دینگ دنگ» هستند.

اجرای افتتاحیه نمایش علاوه بر استقبال هنرمندان با حضور پرشور مخاطبان همراه بود. علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند بلیت را از پایگاه تیوال و یا شماره تلفن ۰۹۱۹۴۳۴۶۳۵۶ تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =