کارشناس آموزش کهگیلویه و بویراحمد کارشناس نمونه کشوری شد

در آیین پایانی یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش، کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کارشناس نمونه کشوری سال ۹۸ در حوزه آموزش و پژوهش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدجلیل موسوی کارشناس آموزش و پژوهش کانون کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، لوح تقدیر و جایزه خود را از معاون فرهنگی کانون دریافت کرد.

محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون  نیز در این مراسم گفت: هفته پژوهش، هفته مهمی است چون به ما اهمیت پژوهش را یادآوری می‌کند.

او ادامه داد: همکاران ما در حوزه آموزش و پژوهش برای این هفته مقاله‌هایی تهیه‌ می‌کنند که اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و باید حتما به آن توجه شود. از همین رو از اداره آموزش و پژوهش کانون می خواهم مقاله‌هایی که به بخش‌های کانون مرتبط است را به دست آنان برسانند تا مورد استفاده قرار بگیرند.

زمردیان با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای پژوهش برای سیاست‌گذاری در کانون گفت: ما نیاز به شورای پژوهشی برای سیاست‌گذاری کاربردی در کانون داریم تا به درک درستی از مخاطبان‌مان، نیازهای‌شان و فعالیت‌های خودمان برسیم. مخاطبان امروز کانون که کودکان و نوجوانان هستند، تفاوت بسیاری با همسن‌های خودشان در طول تاریخ دارند.

آیین پایانی یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش بعدازظهر روز دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =