کد خبر: 293855
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
بازدید 642
نگاهی دوباره به آسمان در روز جهانی باورهای استوار

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملک شهر اصفهان گفت: روز سه شنبه 19 آذر ماه و همزمان با روز جهانی معلولین و روز جهانی باورهای استوار ویژه برنامه ای برای کودکان و نوجوانان معلول شهر اصفهان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملک شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، پروین احمدی با بیان اینکه همزمان با روز جهانی معلولین نگاهی دوباره به آسمان داشته ایم تا در پرتو مهر کودکان و نوجوانان مهربانی را به تجربه بنشینیم اظهار داشت: روز سه شنبه 19 آذر ماه در مرکز فرهنگی هنری ملک شهر با حضور کارشناس فرهنگی اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خانم خاکزاد و جمع بیشمار اعضاء فراگیر کانون و همچنین همراهی صمیمانه مربیان و معلمان مدارس جشنی با عنوان باورهای استوار برگزار شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این برنامه را جذب و حضور بیش از پیش اعضاء فراگیر کانون پرورش فکری در آینده ای سرشار از موفقیت و توانمندی های پویا در مسیر فرهنگ وهنر اعلام کرد و گفت: از جمله برنامه هایی که در این مراسم اجرا شدند شامل؛ قرائت آیاتی از قرآن کریم، پخش سرود ملی، اجرای دکلمه خوانی، قصه گویی بودند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملک شهر اصفهان در ادامه بیان کرد: همچنین در ادامه سرودی توسط اعضاء ناشنوا اجرا شد و کتاب گلبرگ نیز توسط نگار خطیبی عضو موفق نوجوان فراگیر کانون پرورش فکری معرفی شد و مسابقه ای نیز ویژه اعضا ناشنوا و نابینا کانون اجرا شد.

پروین احمدی در ادامه با بیان اینکه در این برنامه سعی شد تا بار دیگر در روزجهانی معلولین سپید ترین قصیده های امید و توانایی سرائیده شود گفت: در همین راستا برنامه ای با عنوان معرفی مشاغل توسط عضو فراگیر ناشنوا کانون و همچنین خواندن متن ادبی توسط عضو دیگر کانون اشاره برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه ها با حضور عضو افتخاری مرکز نگار خطیبی و اجرای متن زمستان و گلبرگ در جمع  میهمانان ادامه یافت و قصه گویی سرکار خانم توکلی از برگزیدگان قصه گویی اصفهان در این جمع شادی برنامه را دوچندان کرد و در پایان برنامه مسابقه هایی مثل توپ و سبد ویژه ناشنوایان و جمله سازی ویژه نابینایان برگزار شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملک شهر اصفهان در ادامه اضافه کرد: این برنامه با حضور اولیای تربیتی و دانش آموزان مدارس شفق، طلوع، شهید عابدی و اعضاء مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین مدیر موسسه توانبخشی مهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =