کانون می‌تواند تمام زندگی را برای ما زیباتر کند

آیت‌الله طباطبایی و هیئت همراه خود در دیداری که با مدیر کل و کارشناسان کانون استان قم پس از بازدید از مجتمع فرهنگی‌هنری گفت: کانون و فعالیت‌های آن زندگی را زیباتر می‌کند و این خواسته‌ی قرآن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، امروز دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در محل دفتر استان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای موسس و هیئت همراه موسسه‌ی دارالقرآن طباطبایی با مدیرکل و کارشناسان ستادی مجموعه‌ی کانون قم به بحث و تبادل تجربه‌ی فعالیت‌های فرهنگی‌هنری‌ادبی و علمی و آموزش غیر مستقیم مفاهیم قرآنی نشستند.

آیت‌الله طباطبایی پس از بازدید از مجتمع تصریح کرد: در تمام کارگاه‌هایی که طی این بازدید سر زدیم هر چه دیدیم اقدامات ارزشمندی بود که بنا بر قرآن به زیباتر کردن زندگی می‌پرداخت.

وی گفت: با وجود زیبایی‌هایی که خلقت کامل خدا دارد، باید این زیبایی را زیباتر کنیم و اگر می‌نویسیم خوش‌خط باشد، قصه‌ای می‌خوانیم هنرمندانه‌تر باشد و قرائت‌مان خوش لحن‌تر باشد که این همه اتفاقات همه و همه در کانون به ظهور رسیده است.

علامه طباطبایی با اشاره به همکاری‌های نزدیک بین موسسه دارالقرآن و کانون پرورش فکری استان قم گفت: ما در دو مورد می‌توانیم اتفاقات ارزشمندی را در جهت رشد استعداد و پرورش فکر کودکان و نوجوانان رقم بزنیم یک اینکه به قرآن با هنر مربیان ابعاد هنری دهیم و در تمامی فعالیت‌ها رنگ و بوی قرآنی را جلوه‌گر کنیم و دو اینکه در این فضای فرهنگی‌هنری، اعضا قرآن را با هنر بیاموزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =