کد خبر: 294073
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
بازدید 208
آموزش مهارت‌های مالی به کودکان در اولویت قرارمی‌گیرد

طی دیدار مدیرکل کانون گیلان و رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بر ضرورت فراهم‌سازی زمینه‌های همکاری مشترک و آموزش مهارت‌های مالی به کودکان و نوجوانان تاکیدشد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و احداله امیری، رئیس اداره امور شعب بانک ملی در استان گیلان، این مهم را طی نشستی که به‌منظور ایجاد بسترهای مناسب برای افزایش همکاری‌های مشترک و ارایه‌ی راه‌کارهای سازنده برای آموزش و افزایش‌ مهارت‌های مالی به کودکان و نوجوانان صورت‌گرفت، مورد تاکیدقراردادند.

مدیرکل کانون استان گیلان طی این دیدار که در محل اداره امور شعب بانک ملی استان در رشت صورت‌گرفت، به اهداف و گستره‌ی فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران پرداخت و عمق‌بخشی به آگاهی‌های کودکان و نوجوانان و ایجاد فرصت‌های تازه برای آموزش مهارت‌های زندگی به آنان را از اولویت‌ها برشمرد.

اسفندیارضیائی درعین‌حال نگاهی به خواسته‌های مخاطبان داشت و با بیان‌این‌که مسئولیت‌پذیری، ارزش‌آفرینی برای منابع اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی درسایه ارتقای هوش مالی آینده‌سازان و توسعه همه‌جانبه کشور، از اهداف کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران است، خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده مالی و انسانی بانک ملی ایران برای نیل به این هدف ‌شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان، ارایه‌ی آموزش‌های مناسب به آینده‌سازان و هم‌چنین حمایت از جشنواره، مهرواره و سوگواره‌های سالانه کانون، به‌ویژه مهرواره کشوری سرود(آفرینش)  که اسفندماه ۱۳۹۸ به‌میزبانی گیلان برگزارمی‌شود، دیگر پیشنهادهای ضیائی در این نشست بود و وی درپایان بررسی راه‌کارهای خلاقانه جهت بهره‌گیری متقابل کانون پرورش فکری و بانک ملی از ظرفیت‌های گسترده یکدیگر را خواستارشد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی در استان گیلان هم در این دیدار، از عملکرد مثبت کانون درجامعه سخن‌گفت و با اشاره به نیاز نسل کودک و نوجوان به فعالیت‌های این نهاد افزود: گسترش حضور در فضاهای مجازی و آسیب‌های اجتماعی متوجه آینده‌سازان، بیان‌گر ضرورت حمایت از دستگاه‌های فرهنگی، به‌ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

حمدااله امیری برهمین اساس هم‌افزایی و فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تعامل افزون‌تر با کانون را دارای اهمیت ویژه دانست و نرم‌افزهای آموزش مالی، سامانه«کانون جوانه‌ها» و پیام‌رسان«بله» بانک ملی ایران را فرصتی ارزش‌مند برای ارتقای آگاهی‌ها و افزایش سطح هوش مالی کودکان و نوجوانان خواند.

وی در این میان، از لزوم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک سخن‌به‌میان‌آورد و از حضور کارشناسان بانک ملی در مراکز فرهنگی هنری کانون، ارایه‌ی آموزش‌های مالی به اعضا و هم‌چنین، حمایت از ویژه‌برنامه‌های این مجموعه‌ی فرهنگی استقبال‌کرد.   

گفتنی است، طی این نشست که ۲۶ آذر ۱۳۹۸ و در اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان در شهر رشت صورت‌گرفت، مسوولانی از دو طرف نیز حضورداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =