کد خبر: 294241
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
بازدید 1166
مدرس زبان کرمانی رتبه دوم جشنواره قصه‌گویی را کسب کرد

مریم کرمی‌نژاد رنجبر مدرس کانون زبان ایران در کرمان در بخش «قصه کانون زبانی‌ها» بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مریم کرمی‌نژاد رنجبر مدرس واحد خواهران بزرگسال کانون زبان ایران در کرمان با قصه ۹۰ ثانیه‌ای«تعارف چیست» به زبان انگلیسی در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت و مقام دوم این بخش جشنواره را کسب کرده است.

بر این اساس،  در بخش «قصه کانون زبانی‌ها»، حسین زنگنه با قصه «پند سعدی» از تهران به عنوان رتبه اول شناخته شد. مریم کرمی‌نژاد رنجبر با قصه «تعارف چیست» از کرمان، فروزان غفاریان با قصه «بهترین دوست» از خراسان رضوی و کاظم خواجوی با قصه «خاطره از مطالعه در کتابخانه ملک» از تهران به صورت مشترک رتبه دوم را به خود اختصاص دادند. همچنین درسا قوام‌زاده با قصه «پلاستیکی در اقیانوس» از خراسان رضوی در جایگاه سوم، محمد طاها الماسی‌زاده یاقوتی با قصه «زال و سیمرغ» از بوشهر در جایگاه چهارم و مبینا مسلم یزدی با قصه «باد و خورشید» از یزد در جایگاه پنجم این بخش از جشنواره قرار گرفتند.

این در حالی است که، قصه‌های کانون زبانی‌ها در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای از بخش‌های جنبی جشنواره قصه‌گویی امسال بود که زبان‌آموزان و مدرسان کانون زبان ایران می‌توانستند در آن شرکت کنند و قصه‌هایشان را به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی و اسپانیایی تعریف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =