کد خبر: 294245
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
بازدید 591
درخشش زنجان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

تنها نماینده استان زنجان در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان زنجان، برگزیدگان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه معرفی شدند که در این میان سهم استان زنجان، یک رتبه به عنوان انتخاب ویژه هیات داوران بوده است.

در بخش ملی (زنان و مردان) این جشنواره، هادی رفیعی تنها نماینده استان زنجان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قصه «قصه فیروز» به عنوان انتخاب ویژه هیات داوران در این بخش معرفی شد.

آئین پایانی این جشنواره عصر روزشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و طی آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

بر این اساس هیات داوران بخش ملی متشکل از بهرام شاه‌محمدلو، ایرج طهماسب، حمیدرضا شاه‌آبادی، رویا نونهالی و آزیتا حاجیان در سه گروه زنان و مردان، دختران و پسران ۱۲تا ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزیدگان خود را به این شرح اعلام کردند.

در بخش ملی (زنان و مردان)، حسین کاظمی با قصه «شال و مشت حسن» از استان مازندران به عنوان نفر اول، زهرا دهستانی بافقی با قصه «حاکم نادان و دزد بدجنس» از استان یزد رتبه دوم و فریده محمودی با قصه «دُر صدف» از استان مرکزی به عنوان سوم شناخته شدند. همچنین در این بخش هادی رفیعی با قصه «قصه فیروز» از استان زنجان و احمد عسگری با قصه «یک راه بهتر» از استان همدان به عنوان انتخاب ویژه هیات داوران در این بخش معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =