کد خبر: 294282
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
بازدید 1465
برگزیدگان کانون کرمان تقدیر شدند

ویژه برنامه هفته پژوهش کانون کرمان همراه با تقدیر از برگزیدگان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، به مناسبت روز پژوهش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان در ویژه برنامه‌ای که ۲۶ آذر ۹۸ با سخنرانی علی‌رضا حدادی استاد و پژوهش‌گر تفکر برگزار شد از فعالان واحد پژوهش و برگزیدگان کشوری و استانی خود تقدیر کرد.

بنابر این خبر، محسن روحی مدیرکل کانون کرمان از نجمه مهدی‌پور مربی هنری و نفر دوم بخش مقاله‌نویسی در بیست‌و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و فرزانه ایران‌نژاد برگزیده کشوری طرح«شیوه‌های خلاق و نوین کتاب‌خوانی» در سال ۹۸ تجلیل کرد.

همچنین، در این ویژه‌برنامه از مهدیه عاقبتی مربی مسئول فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۶ کرمان و محبوبه نژادصادقی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری جوپار برای برگزیده شدن آثار اعضایشان در بخش کتاب‌سازی قدردانی شد.

بر همین اساس، از انیسه جعفری مربی ادبی مرکز فرهنگی‌هنری راین به دلیل کسب رتبه اول عضوش در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) و علی آسا مربی سیار روستایی کهنوج و سیدمحمود حسینی مربی سیار شهری کرمان برای بیشترین آثار ارسالی اعضایشان به جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) تقدیر شد.

این در حالی است که از فرزانه محمدحسینی مربی ادبی کانون انار و محبوبه ترابی مربی ادبی کانون بافت پیش از این برای داشتن بیشترین آثار ارسالی به جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) تقدیر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =