کد خبر: 294298
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
بازدید 335
نخستین مهرواره سراسری سرود«آفرینش» در کانون اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان«نغمه‌های روشن فردا» خبر داد و گفت: مهرواره سرود فرصت مناسبی است تا در یک همگرایی هنرمندانه، رشد و تربیت خلاقیت علاقه‌مندان به این هنر اصیل را شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده هدف از برگزاری نخستین مهرواره سرود «آفرینش» را تربیت خلاقیت و استعداد علاقه‌مندان در دو سطح اعضا و مربیان عنوان و خاطرنشان کرد: با دعوت از سهیل مطیعا، متخصص این رشته و مسئول انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دوره مهارت افزایی مربیان برگزار شد و به دنبال آن فرآیند تولید سرود در مراکز فرهنگی هنری کانون استان آغاز شد.

احدزاده با اشاره به این موضوع که این مهرواره با استقبال شایان توجهی در مراکز فرهنگی هنری مواجه شد، اضافه کرد: از ۱۷ مرکز فرهنگی هنری در مجموع ۱۸ اثر تولید و به دبیرخانه استانی ارسال شد که شش اثر در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.

 مدیرکل کانون استان در پایان سخنان خود افزود: از تجارب متخصصان حوزه موسیقی استان نیز در فرآیند تولید آثار استفاده شد و در حین برگزاری مرحله استانی این مهرواره نیز از دانش و تجاربشان استفاده خواهد شد.

گفتنی است مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود «آفرینش» روزهای ۴ و ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل واقع در خیابان لاله برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =