برگزاری نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش

برگزاری نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش در نهمین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که صبح روز یکشنبه ۲۴ آذرماه در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری استان برگزار شد، زعفر احدزاده با اشاره به شکل‌گیری ۱۵ گروه سرود در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان و تلاش آن‌ها در طول پاییز جهت تهیه و تنظیم سرودی باکیفیت مناسب، از زحمات مربیان و برنامه‌ریزان مربوطه تشکر و اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌هایی چون برگزاری جلسات انجمن سرود،  کارگاه‌های آموزشی و مهرواره، روند رو به رشد فعالیت سرود تقویت شود.

در ادامه داریوش علومی، معاون فرهنگی ضمن اشاره به فرایند کارهای صورت گرفته در برگزاری مهرواره سرود در مکانی مناسب، افزود: باید سالن مربوطه علاوه برداشتن امکانات لازم، از نظر سمعی و بصری نیز مناسب باشد تا گروه‌های سرود امکان اجرای حرکات مناسب را داشته باشند. 

حسین یوسفی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی نیز در بخشی از جلسه گزارشی از روند انتخاب مراکز فرهنگی هنری موفق ارائه و اظهار امیدواری کرد تا پایان آذر مراکز برگزیده معرفی شوند.

شایان‌ذکر است، سید جلیل صفوی، فتانه احمدی‌هادی و ملیحه ملک‌زاده کارشناسان فرهنگی حوزه‌های مختلف استان به ترتیب گزارشی از داوری مهرواره سراسری سرود آفرینش، جشنواره هنرهای نمایشی و عملکرد کتابخانه‌های سیار ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =