رقابت ۶ گروه در نخستین مهرواره سرود «آفرینش» کانون استان اردبیل آغاز شد

با آغاز به کار نخستین مهرواره سرود «آفرینش» کانون پرورش فکری استان اردبیل که صبح امروز چهارشنبه ۴ دی‌ماه ۱۳۹۸ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد، گروه‌های منتخب به اجرا پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان، در آیین افتتاحیه این مهرواره گفت: برگزاری مهرواره سرود به منظور ارج نهادن به فعالیت سرود در مراکز و توسعه و تعمیق آن از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پیش‌بینی‌شده و در استان اردبیل نیز با شرکت۲۵۰ نفر از اعضای فعال در قالب ۱۸ گروه از ۱۷ مرکز فرهنگی هنری استان اردبیل کار خود را آغاز کرد.

علومی افزود: پس از آماده سازی گروه‌ها، هیئت بازبین متشکل از سیدجلیل صفوی، فتانه احمدی هادی و ایرج حسینی، با بررسی آثار، ۶ گروه سرود را از مراکز دو، چهار و پنج کانون اردبیل، نمین، انگوت و اصلاندوز برای حضور در ایستگاه پایانی مهرواره انتخاب کردند.

وی یادآور شد: علاوه بر اجرای سرودها، ۵ نماهنگ نیز که قبلاً از سوی مربیان مراکز تهیه و تنظیم‌شده بود بر روی پرده نمایش رفتند.

همچنین در این روز کارگاه آموزشی با عنوان «خلاقیت در سرود» با حضور بهمن ولیزاده از مدرسان و پیشکسوتان موسیقی کشور، داوران مهرواره، مربیان، اعضا و مدعوین شرکت‌کننده برگزار شد.

شایان‌ذکر است، «بهاءالدین خراسانی» آهنگساز و پیشکسوت موسیقی، «علی نخستین شاکر» مدرس و فعال در زمینه موسیقی و داریوش علومی از داوران این جشنواره هستند و آثار این بخش از جشنواره را ارزیابی می‌کنند.

گفتنی است: مراسم اختتامیه مهرواره سرود «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰/۳۰ قبل از ظهر در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل با حضور میهمانان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =