کد خبر: 294399
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
بازدید 753
مهرواره استانی سرود آفرینش در رشت کلیدخورد

نخستین مهرواره استانی سرود (آفرینش) صبح ‌امروز در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مهرواره با اجرای ۱۲ گروه‌ «سرود نمایش» کلیدخورد و طی آن اعضا و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی به هنرنمایی پرداختند.

برهمین اساس، سرود «صدای نور» از شهرستان لنگرود، «عشق ایران» از مرکز شماره یک کانون رشت، «منظومه‌ی غم» و سرود «گیلان زای» از لاهیجان و هم‌چنین، سرود «مناجات» و «ایران» به ترتیب از اسالم و صومعه‌سرا به‌اجراگذاشته‌شد.

سرود «تاریخ عشق» از شفت، «خورشید دل‌آرا» کاری از کانون رضوانشهر، «پسران» از شاندرمن و «پرچم‌من»، «ایران»، «آوای چهارده نغمه یاعلی»، «صبح غدیر» و «دنیای پنهان» به ترتیب از املش، تالش، کومله، ماسال و مرکز مجتمع کانون رشت، ازدیگر آثاری بود که روی صحنه رفت.

برپایه این گزارش، هیئت‌داوران این مهرواره، متشکل از «داوود مسیح‌زاده»، «پیام فلاحتی» و «غلامرضا ورعی»، عصر امروز نیز سرودهای «ایران»، اثر اعضا و مربیان کتاب‌خانه پستی کانون تالش و «تاریخ عشق» و «دنیای پنهان»، کاری از اعضای انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به داوری خواهندنشست.

آیین پایانی این مهرواره که با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» صورت‌می‌گیرد، ساعت ۱۶ امروز آغاز و با معرفی برترین‌های این رویداد استانی همراه‌خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =