صبح‌ها از جشنواره اسباب‌بازی دیدن کنید

دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با صدور اطلاعیه‌ای از خانواده‌ها خواست -در صورت امکان- زمان بازدید خود از این رویداد فرهنگی را به صبح‌ها موکول کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با گذشت تنها دو روز از آغاز پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در تهران، این رویداد با استقبال گسترده خانواده‌ها روبرو شده است به‌نحوی که تمامی سالن‌های نمایشگاهی، سینما تئاتر و فضاهای بازی کودکان در ساعت‌های مختلف به‌ویژه بعدازظهرها مملو از جمعیت شده و این مساله سختی‌هایی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

در این زمینه دبیرخانه جشنواره با صدور اطلاعیه‌ای با تاکید بر این‌که حفظ سلامت جسمی و ایمنی خانواده‌ها مهم‌ترین اولویت برگزارکنندگان جشنواره است از خانواده‌ها درخواست کرده است که در صورت امکان صبح‌ها از این رویداد بازدید کنند.

دبیرخانه جشنواره همچنین از تمدید ساعت فعالیت فروشگاه اسباب‌بازی این جشنواره تا ساعت ۲۱ خبر داده است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی روزهای ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ هر روز از ساعت ۹ صبح در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۹ ادامه می‌یابد.

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی برای فعالان عرصه این صنعت و ترویجی برای عموم بازدیدکنندگان، ایجاد شهر عروسک‌، فضاهای بازی، فروشگاه عرضه اسباب‌بازی و اجرای نمایش‌های محیطی و سالنی بر جذابیت‌های این جشنواره برای کودکان و خانواده‌ها افزوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =