کارگاه تخصصی "اقدام پژوهی" ویژه مربیان کانون در تبریز

کارگاه تخصصی اقدام پژوهی با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی، ویژه مربیان مراکز کانون و با حضور دکتر محمدی استاد دانشگاه در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیر کل کانون استان در آغاز این نشست تخصصی، فعالیت‌های پژوهشی در مراکز کانون را موجب پایدارسازی اعضای نوجوان دانست و در عین حال تصریح کرد: به منظور افزایش انگیزه و توانمندسازی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون در حوزه پژوهش، کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه به صورت مستمر و فرآیند محور استمرار خواهد داشت.

در این کارگاه تخصصی، دکتر محمدی استاد دانشگاه در خصوص موضوعات مرتبط با فعالیت اقدام پژوهی صحبت و به صورت کارگاهی فرآیندهای اجرای اثرگذار این فعالیت فرهنگی را با مشارکت مربیان حاضر در کارگاه، تشریح کرد. گفتنی است در پایان این کارگاه تعدادی از مربیان فعال و علاقه‌مند در حوزه پژوهش تقدیر شد.

فاطمه نسیمی فر از میانه، فاطمه نجفی از ورزقان، لیلا شعبانی از چاراویماق، لیلا علیپور و هاله ایران‌نژاد از بناب، لیلا وجدانی، نازیلا قاسم‌زاده، فاطمه زارع از تبریز و رقیه محمودی از اهر مربیانی بودند که در این نشست مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =