نشست مسئولین مراکز

این نشست در تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور مسئولین مراکز استان و نیروهای ستادی استان در سالن جلسات اداره کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال وبختیاری فرزاد رحیمی مدیر کل استان در ابتدای این نشست با بیان این نکته که مسئولین مراکز فرهنگی کانون به عنوان برنامه ریزان حوزه‌ی کودک و نوجوان باید با مسائل فرهنگی روز جامعه حرکت کنند افزود برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی نیاز به مناسب سازی با تغییرات و تحولات اجتماعی دارند.

فرزاد رحیمی همچنین به تشریح آمار وضعیت اعتبارات استان در ۵ سال گذشته پرداخت؛  سپس گزارشی از وضعیت استان در نسبت با کل کشور ارائه داد.

حجت الله آسمند معاون اداری مالی استان انتظارات و مطالبات این معاونت را طرح نمود.

سپس محمد مردانی مدیر کانون زبان از وضعیت این کانون گزارشی ارائه کرد و در ادامه روح الله واحد حراست استان  از همکارانی که در خصوص جمع آوری زندگی نامه شهدای عضو کانون همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه سید طالب هاشمی‌خواه کارشناس مسئول فرهنگی استان پس از ارائه گزارش  فعالیت های مراکز فرهنگی نکاتی را پیرامون توسعه کمی و کیفی کار مراکز ارائه کرد.

تحلیل کمی و کیفی کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی از فعالیت‌های مراکز در دو ساله گذشته به صورت اسلاید ارائه شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گزارش نماینده انجمن قصه گویی استان، ارائه گزارش از روند برگزاری انجمن های ادبی، تحلیل نمودار جایگاه کشوری، مطالبات و انتظارات باز تعریف کارگاه های متون کهن همراه با تشریح شیوه نامه استانی و فرمهای مربوطه، گزارش واحد هنری، پخش کلیپ فعالیت‌های سال۱۳۹۸،  اهدا لوح تقدیر به اعضای فراخوان‌های بین المللی، تقدیر از کارشناسان آموزش و پژوهش و حوزه اداری مالی ارسالی از معاونت پژوهش و معاونت توسعه از دیگر برنامه های اجرایی این نشست بود.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =