ارتقای ظرفیت‌های علمی کانون یک ضرورت است

فرماندار لاهیجان طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان، به‌ظرفیت‌های گسترده این مجموعه‌ی فرهنگی اشاره و فراهم‌سازی زیرساخت‌های مناسب برای توسعه همه‌جانبه آن را یک ضرورت خواند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، اسمعیل میرغضنفری طی این بازدید سرزده که به‌منظور قدردانی از موفقیت‌های اخیر مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون لاهیجان و هم‌چنین، اعلام همراهی با فعالیت‌های این مجموعه صورت‌گرفت، از نقش‌آفرینی کانون پرورش فکری در ارتقای سطح توان‌مندی‌های کودکان و نوجوانان سخن‌گفت و ادامه‌یافتن حمایت از  آن را یک ضرورت خواند.

فرماندار شهرستان لاهیجان درعین‌حال نشستی با اعضا و مربیان این مجموعه‌داشت و علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های کتاب‌محور کانون و استقبال روز افزون از برنامه‌های علمی آن را نشان‌گر لزوم توجه افزون‌تر به این امر دانست.

اعلام حمایت از توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مرکز فرهنگی هنری کانون لاهیجان و مثبت ارزیابی‌کردن حضور مربیان و اعضای این مجموعه در فعالیت‌های شهرستانی، ازدیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه فرماندار قرارگرفت.

گفتنی است، شهرستان لاهیجان در چهل و پنج ‌کیلومتری مرکز استان گیلان قراردارد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان درهمسایگی پارک بعثت (باغ‌ملّی) از فرصت‌های مناسب فرهنگی برای آینده‌سازان محسوب‌می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =