دوره آموزشی ثبت تجربیات و مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی

مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در دوره آموزشی «ثبت تجربیات و مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» شرکت‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این دوره آموزشی ۳۲ ساعته، روزهای ۱۰ تا ۱۲ دی ماه جاری و به میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت صورت‌گرفت و طی آن، ۳۱ مربی مسوول مراکز کانون گیلان با اهمیت و ضرورت ثبت تجربه‌، مستندسازی فعالیت‌ها و هم‌چنین، روش‌های علمی طبقه‌بندی آثار آشناشدند.

برپایه این گزارش، «مجید صحاف»، دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب و کار نیز در این کارگاه آموزشی به‌عنوان مدرس حضورداشت و از اهمیت ریل‌گذاری در مسیر تحقق سند چشم‌انداز ۵ ساله کانون برای مخاطبان سخن‌گفت.

مدرس این دوره درعین‌حال به آموزش روش‌هایی برای سنجش سطح یادگیری و شناخت گرایش‌های افراد پرداخت و آشنایی با نقطه‌های قوت و ضعف را در برطرف‌سازی نارسایی‌ها و تقویت توان‌مندی‌ها، مهم و حیاتی خواند.

بخش مهمی از این دوره آموزشی نیز به اهمیت حضور در فضاهای مجازی، کارکردهای آن در معرفی فعالیت‌های کانون و به‌اشتراک‌گذاشتن تجربه‌های سازنده اختصاص‌داشت و در این میان حاضران با شیوه‌ی  گزارش‌دهی با بهره‌گیری از گوشی همراه آشناشدند.

بیان تجربه‌های مفید دوران کاری از سوی مربیان مسوول و ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب برای ارتقای هرچه بیش‌تر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، ازدیگر بخش‌های این دوره آموزشی به میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت بود.

«مجید صحاف»، دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب و کار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =