به یاد سردار بزرگ ایرانی ویژه برنامه ای در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره یک خوانسار برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک خوانسار گفت: به مناسبت شهادت سردار شجاع ملت ایران شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه 14 دی ماه ویژه برنامه ای در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره یک خوانسار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، آزیتا امیری با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی که نماد ظلم‌ستیزی و دفاع از عزت اسلامی بود اظهار داشت: این سردار رشید در همه این سال‌ها در خط اول مجاهدت حضوری حماسه ‌آفرین داشت و در مقابله با توطئه‌های ددمنشانه دشمنان در برابر امت اسلام و در پاسداری از حریم قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، صف‌شکن بود.

وی در ادامه افزود: به مناسبت شهادت سردار شجاع ملت ایران شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای معرفی این شخصیت بزرگ به نوجوانان و کودکان ویژه برنامه ای در روز شنبه 14 دی ماه برای اعضاء کانون پرورش فکری شماره یک خوانسار برگزار شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک خوانسار در ادامه افزود: این مراسم با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان برگزار و در این برنامه ضمن اشاره به رشادت ها و نکات بارز اخلاقی این شهید بزرگوار و خواندن اشعاری در سوگ ایشان، کودکان و نوجوانان این مرکز دلنوشته های خود را با اندوه تقدیم نمودند و با خواندن فاتحه برای شادی روح آن سردار انقلاب و ولایت دقایقی سکوت کردند و به قرائت دعا پرداختند.

آزیتا امیری در ادامه با بیان اینکه اعضاء کانون پرورش فکری درود بر روان پاک‌ شهدای اسلام فرستاند خاطر نشان شد: همچنین اعضاء کانون پرورش فکری در ادامه برنامه به خاطر امنیتی که توسط این شهید بزرگوار و همرزمان وی به هموطنان خویش با ایثار خون خود هدیه کرده اند نام مالک اشتر ولایت را با خط خوش نوشتند و با ایجاد فضای معنوی و روشن کردن شمع سعی کردند تا سر سوزنی قدردان این همه شرافت و شجاعت و ایثار سردار شجاع ملت ایران شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفای وی باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم برگزاری اینگونه مراسم ها زمینه ساز ظهور حجت بن الحسن حضرت مهدی(ارواحنافدا) را هر چه زودتر فراهم کند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =