کد خبر: 294730
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
بازدید 922
اردوی علمی فرهنگی مراکز سیار کانون کرمان برگزار شد

۳۰ عضو نوجوان مراکز سیار روستایی و شهری کانون استان کرمان در اردوی علمی فرهنگی شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اردوی علمی فرهنگی برون‌شهری ۳۰ عضو نوجوان پسر مراکز فرهنگی‌هنری سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان باهدف عدالت‌محور بودن فعالیت‌های فرهنگی کانون برای اعضای مناطق محروم و کم‌برخوردار و افزایش فعالیت‌های ویژه نوجوانان پسر با تاکید بر کار گروهی و ترویج مهارت‌های زندگی ۱۲ دی ۹۸ برگزار شد.

بنابر این خبر، این اردو به میزبانی مراکز فرهنگی‌هنری کانون جیرفت و عنبرآباد و با همکاری فرمانداری جیرفت و شهرداری دوساری از توابع شهرستان عنبرآباد و با حضور محسن روحی مدیرکل، نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی و مژگان طیاری کارشناس ارزیابی عملکرد و زهره ده‌یادگاری کارشناس فرهنگی و مربیان مراکز سیار و جیرفت و عنبرآباد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تشکیل شد.

این درحالی است که، مراکز سیار روستایی سیرچ، منوجان، کهنوج، رودبار و رستم‌آباد و مرکز سیار شهری کرمان شش مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هستند که هرکدام با پنج عضو نوجوان پسر در این اردو شرکت و ابتدا از مرکز فرهنگی‌هنری کانون جیرفت بازدید کردند و با استفاده از آسمان‌نمای دیجیتال این مرکز با علم ستاره‌شناسی آشنا شدند.

همچنین در ادامه از مرکز فرهنگی‌هنری کانون عنبرآباد دیدن کردند و کارگاه «حال خوش زندگی » را همراه با ساخت جعبه کمک‌های اولیه گذراندند.

بازدید از آبشار دوساری از توابع شهرستان عنبرآباد و بازی محلی و گروهی همراه با قصه‌گویی محمدجواد جعفری سیرچی و سفال‌گری و اهدای کتاب و هدیه پایان‌بخش این اردوی یک روزه برون ‌شهری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =