کد خبر: 294782
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
بازدید 637
دیدار مدیر کل کانون کرمان با فرماندار عنبرآباد

محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با فرماندار عنبرآباد دیدار و از مراکز فرهنگی هنری جیرفت و عنبرآباد بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محسن روحی مدیر کل کانون کرمان در سفری که روز ۱۲ دی ۹۸ به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد داشت با محمود رئیسی فرماندار شهرستان عنبرآباد دیدن و از مراکز فرهنگی‌هنری جیرفت و عنبرآباد هم بازدید کرد.

این در حالی است که، وی در جلسه با محمود رئیسی در ضرورت حمایت فرمانداری از نهادهای فرهنگی بیان داشت: با توجه به استعدادهای بی‌شماری که در مناطق جنوبی استان کرمان و از جمله عنبرآباد داریم و از آنجا که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره فضای قابل اعتمادی برای خانواده‌ها و بچه‌ها بوده است، امیدواریم با حمایت‌های همیشگی فرمانداری از کانون، شاهد آینده‌ای درخشان برای بچه‌های این شهرستان و باقیات صالحات برای همه باشیم.

رئیسی نیز در ادامه، ضمن اشاره به رویکرد جهادی مدیریت فعلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و توجه خاص ایشان به جنوب استان، از نگاه عدالت‌محوری کانون و یکسان‌سازی امکانات در تمام سطح استان تقدیر کرد.

وی همچنین، سرمایه‌گذاری روی بچه‌ها و کمک به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را که در زمینه‌ مسائل فرهنگی و آینده کشور پیش قراول است محترم دانست و قول مساعدت داد.

همچنین وی در بخشی از اردوی علمی فرهنگی که همان روز برای اعضای نوجوان پسر مراکز سیار روستایی و شهری کانون برگزار شد، بچه‌ها را همراهی کرد.

اردوی علمی فرهنگی برون‌شهری با حضور ۳۰ عضو نوجوان پسر مراکز فرهنگی‌هنری سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان باهدف عدالت‌محور بودن فعالیت‌های فرهنگی کانون برای اعضای مناطق محروم و کم‌برخوردار و افزایش فعالیت‌های ویژه نوجوانان پسر با تاکید بر کار گروهی و ترویج مهارت‌های زندگی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =