مسابقه‌ی سراسری فوتسال کارکنان کانون در چالوس برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقه‌های سراسری فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر چالوس استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دوره از این مسابقات آقایان ۱۲ تیم از استان‌های مختلف و ستاد تهران حضور دارند و طی روزهای ۲۹ دی تا ۳ بهمن در ورزشگاه شهید خزایی شهرستان چالوس با یک‌دیگر به رقابت می پردازند.

بر اساس این گزارش تیم‌های راه‌یافته به این مرحله هریک پیش از این با تیم فوتسال استان هم‌جوار خود مسابقه داده‌اند و برنده آن به این مرحله را پیدا کرده است.

بر همین اساس در ادامه نیز ۱۲ تیم راه‌یافته به قید قرعه در چهار گروه سه تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در همین حال قرعه‌کشی این مسابقات روز ۱۸ دی با حضور امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع، سیدحسین خادم‌حسینی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، قاسم تنها مدیر دفتر مرکزی حراست کانون و کارشناسان اداره‌کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون صورت گرفت.

بر اساس این قرعه‌کشی در گروه «الف» تیم‌های سمنان، کرمان و برنده اصفهان و یزد و در گروه «ب» برنده دو تیم‌  ستاد تهران، برنده گیلان و اردبیل و برنده تیم‌های کرمانشاه و کردستان با یک‌دیگر رقابت می‌کنند.

در عین حال در گروه «ج» نیز تیم خراسان رضوی، برنده فارس و بوشهر و برنده مازندران و گلستان با هم بازی می‌کنند و در گروه «د» این مسابقات برنده تیم‌های خوزستان و لرستان، قزوین و برنده تیم‌های آذربایجان شرقی و غربی با هم به رقابت می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در مرحله بعدی برنده گروه «الف» با گروه «ج» و برنده گروه «ب» و «د» با هم بازی می‌کنند تا تیم‌های راه‌یافته به مرحله مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =