کد خبر: 295031
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
مسابقات فوتسال کارکنان کانون در چالوس آغاز شد

اولین دوره مسابقه‌های فوتسال سراسری کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی آیینی با حضور مدیران کل ستادی و استانی و مسوولان برگزار کننده در شهرستان چالوس استان مازندران آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آیین گشایش این رقابت‌ها سیدحسین خادم‌حسینی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون در سخنان کوتاهی گفت: اداره‌کل منابع انسانی و پشتیبانی توجه به امور رفاهی کارکنان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و مسابقات ورزشی نیز در ادامه همین روند در برنامه‌های این مدیریت قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از همراهی مدیرعامل و معاون توسعه و مدیریت منابع کانون افزود: در همین زمینه برای خواهران نیز برنامه‌های ورزشی پیش‌بینی شده که به زودی اعلام می‌شود.

خادم‌حسینی هدف از این برنامه‌ها را تقویت روحیه، ایجاد صمیمیت بیشتر و تشکیل پیوندی قوی‌تر میان خانواده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور دانست و از حضور تیم‌های شرکت‌کننده قدردانی کرد.

در این آیین هم‌چنین محمدعلی یزدان‌شناس مدیرکل کانون استان مازندران نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم اظهار امیدواری کرد این رویدادها دوستی و همدلی بیشتر کارکنان را به دنبال داشته باشد.

آیین گشایش اولین دوره مسابقه‌ سراسری فوتسال کارکنان کانون روز ۲۹ دی ۱۳۹۸ با رژه تیم‌ها آغاز شد و در ادامه دو تیم استان‌های سمنان و کرمان با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، خراسان رضوی، سمنان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، یزد و حوزه ستادی تا روز ۳ بهمن ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =